برای اولین بار در کشور؛

 ۵۸۰۰ میلیارد ریال از محل تولید رمزارزها در آذربایجان غربی مالیات دریافت شد

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار در کشور ۵۸۰۰ میلیارد ریال از محل تولید رمزارزها در آذربایجان غربی مالیات دریافت شد.

جعفر پورمختار مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی به مناسبت هفته فرهنگ سازی مالیات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور اداره کل امور مالیاتی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان تنها از یک نفر که در زمینه تولید رمز ارز فعالیت می‌کرد ۵۸۰۰ میلیارد ریال مالیات دریافت شد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از فرار مالیاتی در استان اداره نظارت و مبارزه با مالیاتی تشکیل شده است ادامه داد: تنها در یک مورد ۷۴۰۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی کشف شده که بخشی از آن وصول شده است و برای بخشی دیگر ضمانت های لازم برای دریافت، اخذ شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲۶ درصد از مالیات مورد انتطار در استان وصول شده است می گوید: سال گذشته درآمدهای مالیاتی در آذربایجان‌غربی به بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال رسید.
 
 
 
برچسب ها: رمز ارزها ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
خیلی پوله دمشون گرم مگه چه قدر تو استان از رمز ارز پول در اوردن که انقدر فقط مالیاتش کنه ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۰ تير ۱۴۰۲
فقط مالیات گرفتن را از دنیا یاد میگیرن ولی یاد نمیگیرن از دنیا که باید اعلام کنند مالیاتها کجا هزینه میشود منه شهروند باید اطلاع داشته باشم مالیاتی که میپردازم کجا میره چی باهاش توسعه یافته صرف درمان واموزش وخدمات عمومی میشه که اگه میشد نباید الان اینقدر هزینه درمان افزایش. پیدا میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۰ تير ۱۴۰۲
کم کاری مسئولینه که ما تو این زمینه اول نشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۲:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
هرچی باشه کشور توسعه یافته اس بعد اروپا و امریکا بایدم مالیات بگیره این رفاهی که مردم دارن اروپا و آمریکا نداره .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
خوب این ها پولها رو از مالیات اختلاسگران ونفت صادرات ومعادن میگیرید پس در همسانسازی حقوق بازنشستگان فقط پول کم دارید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۵۵ ۲۰ تير ۱۴۰۲
مالیات‌ها هزینه می‌شود جهت پرداخت فیش‌های نجومی . و هزاران حقوق بگیر که هیچ کار مفیدی انجام نمی‌دهند. قرار بود دولت کوچک شود !!!!
اما :

این طور که جناب قالیباف گفتند فقط ۳۲ سازمان و تشکیلات و دفتر و دستک برای امر حجاب و عفاف هست!!! هر کدام دهها و بعضا صدها نفر حقوق بگیر دارند !!!!
آن هم از وضع حجاب و عفاف در جامعه!!!
مردم حق دارند با رغبت مالیات ندهند چون پولشان در جای درست هزینه نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۱:۳۶ ۲۰ تير ۱۴۰۲
به به ! مالیات ! آخ جون ! دولت بجای توسعه صادرات و تجارت جهانی رو به اخذ مالیات آورده! بجای توسعه توریسم که وارد کننده ارز و دلار است ،دولت دست در جیب مردم شده ! آنهم در شرایط تورم کم نظیر کشور در بین کشورهای جهان و رکود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
برق کشور در آستانه بحران و قطعی سراسری است اون وقت عده ای ماینر دارن و رمز ارز تولید می کنند و مایلت هم میدن و عده ای به خاطر مالیات گرفتن خوشحالند
حالا قطعی برق شروع بشه همه 85 میلیون نفر ایرانی تو دردسر و مشکلات می افتن
اگرم برق قطع بشه میگن دستگاه ماینر قانونی نداریم پس این همه مالیات از کیا گرفتین از کسانی که بهشون مجوز تولید رمز ارز دادین ؟!!